FyA Merhabalar persembe günü doktor şeker yüklemesi mi nedir onu yapıcakda , önden ben sağlık ocagında baktırsam olurmu
Myrtle FyA merhaba, neden ayni hafta ac karnina 2 kere kan veresiniz ki? Persembeyi bekleyin isterseniz. Zaten 3 kere kaninizi alacaklar o gun onun stresi de baska 🙂
eceyc314 FyA sabah yapılan açlık tokluk testiyle şeker varlığı anlaşılamaz. Doktorunuz gerekli gördüyse yaptırın. Söylenenlerin aksine bir zararı yok. Sabah aç karına 2-3 dilim baklava yediğinizi düşünün. Aldığınız şeker bundan ibaret.
Myrtle FyA doktorunuz ne dediyse onu dinleyin isterseniz. Benim doktorum tercihime bile birakmadi bende yaptirdim 🙂