Bir akrabam hamileyken her gün Yusuf suresi okuyordu çocuğu güzel olsun diye. Ve çocuğu gerçektende inanılmaz derecede yakışıklıydı. Bebek yakışıklı olur mu olmuştu.. Bu gerçek olabilir mi bilmiyorum ama ben şahit oldum denebilir. Deneyen var mı ? Okumayı düşünüyorum bende