senaall Kızlar iyi akşamlar çekim yaptırdınız mı sizce gerekli mi bazen özeniyorum bazen ne gerek var modundayım 🙈🫠
myavocado Gmzthm Sevgili annemiz Forum kuralları gereği satış ve reklam içerikli yorumlara müdahale etmekteyiz. Bu nedenle yorumunuz silinmiştir. Anlayışınız için teşekkür ederiz. 💜 Reklam ve iş birliği için reklam@happydigital.com mail adresine başvuruda bulunabilirsiniz.
Cosimaniehaus senaall ben çekim yaptırmayacağım kendimiz çekeceğiz :) nişanda da kendimiz çektik ve güzel pozlar çıkmıştı.