Merhaba Anneler adetime 10 gün var dün akşam affedersiniz peçeteye hafif pembe bi lekelenme geldi 2 kere sabah uyandığımda ped imde vardı fındık kadar bi lekelenme sonra peçeteye çok az geldi sonra daha gelmedi ama sabah uyandığımda sol tarafımda kasığımda bıcak saplanır gibi bir ağrı vardı 10 dk sonra gecti yumurtlama testime göre 1 hafta önce yumurtlama olmuştu hiç böyle lekelenme yaşamamıştım ne ola bilir