Bal5 Didar123 adetiniz ne kadar geçti böyle çıktı benim 6 gün geçti 2469 cikti da kan vereli 4 gün oldu benimde gözükür mu acaba
oceee Didar123 ben beta testine göre 5 haftalıkken yani 3 bin küsürlerdeyken görmüştüm. Görünür bence de
1aleyna_ Bal5 benim adetim 22 gün geçti ilk 64 sonra 120 en son cuma günü 300 çıktı beta düşükmü sizce değelerim gecikmeye göre kızlar nasıl
nazlicanklc Bence herkeste farklı olabiliyor. Ben 6+1 de gördüm keseyi ve değerim 2400 dü. Yani sizdekilerden çok çok düşüktü. 1500 ün üstünde kese görünür diyip çağırmıştı beni.
fasulye-annesi nazlicanklc zaten sayının yüksekliğinin önemi yok, düzgün artış olmasına bağlı gözüküyor. Kiminin ki 10-20-30 yükselir ama düzgün bi artıştır, kiminin ki de 1000-2000 yükselir
Bal5 1aleyna_ bu kişiden kişiye degisiyormus ama git gide artmis değeriniz stres yapmayın sağlıkla kucağınıza alın hayırlısıyla hepimiz görelim inşallah keseyide bebisleride😍
Paamuk Didar123 bende dün 10 000 değer cikti ins benimde gözükür sabah gidicem strese girdim bende korkudan oysa daha yeni öğrendim ama görmeden sağlıklı mi diye stres yaptim
Didar123 Paamuk yeni gördüm evet kalp atışlarını dinledik hatta bugünde gidip baktık siz ne yaptınız gördünüz inşallah