ebruus Kizlar 2.5 yasinda oglum var ve 18 haftalik hamileyim. Bizimki daha simdiden kiskanmaya basladi🙈 2 cocuklu yeni dogan doneminde neler uaptiniz ? guzel atlatmak icin nasil bir yol izlemeliyim?
Kiwitoveannesi ebruus bir oğlum var temmuzda 4 yaşında olucak bir oğlum daha oldu 10 günlük ve çok zor bir dönem çok kıskanıyor zarar vermiyor kardeşine öpüyor seviyor babasıyla gezmeye gidiyor gelince çok özlediğini söylüyor çok sevdiğini iyiki geldiğini söylüyor ama bize yapmadığı kalmadı sürekli miz miz sürekli ağlama koltuklara çıkıp çıkıp atlıyor sürekli dedikleri olsun istiyor yapmadığımız da ağlıyor daha önce böyle değildi hamileykende çok sabırsızdi ne zaman gelicek kardeşim diye soruyordu ama başka Bi Ömer çıktı içinden
ebruus Kiwitoveannesi zor olucak ama gecicek insAllah. bence bakimina dahil etmemiz lazim banyoda yardim vs
Sibel3437 Benimki 5 bucuk yasinda ve kiskancligi hamileyken basladi oyun terapisine gittik 8 seans, suan 18 gunluk bebis baya alisti faydasi oldu yani tavsiye ederim.. Birde cocugu butun surece dahil etmenizde fayda var bebek yikama ust degistirme bez vs