beyzanururey Ozgenurglnc inşallah canım bizim kavuşmamız da cennete kaldı Çok sevindim adına inşallah sağlıkla da kucağına alırsın
beyzanururey Ozgenurglnc hayırlısıyla sağlıkla güzel olur inşallah her şey içinizi ferah tutmaya çalışın dua edeceğim sizin içinde
Ozgenurglnc beyzanururey ayyy Allah razı olsun hepimiz sağlıklı sıhhatli kucağımıza alırız hayırlısı ile ❤️🙏🏻
Booksandcats Ozgenurglnc anlayabiliyorum seni. İnşallah bebeğin karnında sağlıkla büyüyordur 🙏 Hayırlısıyla kucağımıza alırız inşallah
Booksandcats beyzanururey başınız sağolsun. Ben de aynı şekilde zor günler atlattım bu gebeliğimde her şey yolunda gidiyor inşallah sağ salim kolaylıkla alırız bebeklerimizi kucağımıza 🥹🫠
Bebek35bebek beyzanururey bendede öyle oldu endişelenmeyin ilk gittiğimde kese boştu 1. Hafta sonra gel dedi gittiğimde uygulamada 6+4 tüm ultrasonda 6 haftalık çıktı
Bebek35bebek beyzanururey insan hep tedirgin oluyor ama ben kalp atışlarını duydum şimdide sürekli acaba iyi mi yaşıyor mu diye endişeleniyorum her gün kalp atışlarını duymak istiyorum 🐣
Kur Humam canım benimde öyle son adet tarihime göre 8 haftalık filan olması gerekir doktor 3-4 hafta daha küçük söyledi yarın kontrolüm var bakalım dua ediyorum herşey güzel olsun diye