Elifsenabir Gebelik haftasını nasıl hesaplıyorlar bilen var mı acaba? Regli uygulamamdan haftamı takip ediyorum orda 30+2 iken doktor 32+1 dedi. Sonradan farkettim o yüzden doktora soramadım da. Doktorlar nasıl hesaplıyolar acaba
Nlgn254 Elifsenabir onlar ultrasonda beneğin gelişimine göre ayarlıyolar bazen benekler önden gidebiliyor
Elifsenabir Nlgn254 ablamında bebeği önden gidiyordu ama o zaman doktor söylemişti önde diye. Benimki öyle bişe söylemeyince meraklandım