Kızlar iyi akşamlar reglim sadece 4 gün gecikti önce erken gebelik testi yaptım pozitif çıktı sonra normal yaptım o hafif silik çıktı. Bugün sabah kan değerim 509 larda çıktı ama aşırı derecede ağrım var… herhangi bir fikri olan var mı ? Doktorum hamilesin fakat kese görünmüyor yeni daha dedi ama diş gebelik olabileceğini de söyledi ?? Normal mi ağrı olması??regli ağrısı gibi… Lütfen acil