Şuan 23 haftalığım. İlk 3 ay midem de midem diye yerlerde yattım. Hiç bir şey yiyemedim. Yediğimi kustum. Doktor hiç bir şekilde ilaç yazmadı. İdare et dedi. Hı. Bir şeyde içmedim. Bebeğe zarar verirmiş. Her doktor öyle dedi.
Şuan şükür iyiyim. Eninde sonunda geçiyor az sabır. Bence kullanmayın. Önerim bu. Çünkü her bir doktor bana kullanmamayı idare etmeyi önerdi.