Humam Merhaba kızlar 6 haftalıkken kontrolümde bebeğimin kalp atışının zayıf olduğunu söyledi doktorum bu durumu yaşayıp sonrasında düzelen oldu mu nasıl ilerledi gebeliğin lütfen yardımcı olur musunuz
Mmeelliikkee Humam çok erken duymuş olması bile çok iyi , 7-8 daha net oluyor.. hatta devlette üstten duyulmaz deyip alttan bakmak istemişti haftam erken diye kabul etmedim zaten ilk tahliller vs için gitmiştim Drm muaynesi vardı.
nazlicanklc Humam bende aynı sorunu yaşadım. Hatta buraya yazdım çok panik olmuştum. 60-70 atıyordu ama korkma demişti. 7 haftalık olmak üzereydi. Bayram tatilinde rahat etmedim iki gün önce gece farklı bir doktora gittim. 100 lerde olmuştu. Yani sonradan yükseliyor sanırım. Başta çok yeni ve küçük olduğu için öyle duyuluyor diye düşünüyorum ☺️ inşallah seninki de öyle olur
Elifinannesi33 Humam karından da bakmışsa çok zayıf duyuluyor derinden bu çok normal 9. Hafta gibi gümbür gümbür karından duyulur
MerveBilgen Humam benimde 8 haftalık gittiğimde kalp atışı yavaş dedi doktor bir hafta sonrasına tekrar çağırdı düzelmişti düzeliyor korkma ☺️
Edckr Yani bize zayıf dememişti ama çok az duyuluyordu, bir sonraki gelişinde daha iyi duyulur şuan çok küçük demişti. Sonraki gidişimde çok güzel duyulmuştu.
Humam Edckr böyle şeyleri duymaya çok ihtiyacım vardı morelim kaç gündür bozuktu bu cevap az da olsa rahatlattı beni teşekkür ederim 🫶🏻
Edckr Humam İçinizi ferah tutup iyisini, hayırlısını dileyin. Nefes aldıkça umut var sonuçta ☺️ İnşallah hayırlısıyla duyarsınız sizde
Humam Mmeelliikkee yarın kontrolümde inşAllah gümbür gümbür duyarım 7+4 haftalık oluyorum Rabbim kolaylaştırsın inşAllah 🤲🏻
kardelen54 Benim ki 7 haftalikken başlamıştı hatta Dr. Bizi 8.haftada çağırdı ama biz Dr. Değişikliği yaptıgimiz için 7.haftada gittik
Humam İlk gittiğim hastanede kalp atışının daha duyulmadığını söyledi dr değiştirdim orda duyuldu az dedi zayıf bayramdan sonra kontrole gelmemi istedi
Humam nazlicanklc inşAllah inşAllah çok teşekkür ederim hayırlısıyla yarın güzel bi şekilde duyarım bende 😌
Gulseren-85 @Humam benimde 5 haftalık cok zayıftı iki hafta sonra gittiğimde daha güzel duyulmustu içinizi rahat tutun inşallah hayırlısıyla duyarsınız
lena1234 Bana da dedi ama devamında “ şuan henüz çok küçük” büyüdükçe atış güçlenecek dedi. Devletteki bebek gözükmemişken bile bi şey demedi
Humam MerveBilgen hadi hayırlısıyla inşAllah düzelmiştir bizimkide bugün gidicem bakalım duanızda bana da verin güzell annelerim 🌸
Kbralii Humam gittiniz mi acaba düzelmiş mi kalp atışı? Bende bugün gittim 6 haftalık oldu bugün normalden yavas atıyor dediler korktum biraz
Humam Kbralii evet gittm malesef kalp atışı durmuş yarın sabah kürtaja alınacağım kese büyümüş bebek aynı gelişmemişti ve kalbi durmuş ama sizi korkutmak istemem tabi herkesinki bir olmuyor çoğu kişi 1 2 hafta sonra gümbür gümbür duymuş inşaallah sizde duyarsınız 🤲🏻