Kızlar bebeklerinize yeni doğandan itibaren hangi marka bebek bezi kullandınız prima alayım diyorum ama çok pahalı ilk aylar en azından prima kullanıp sonra mı başka markaya döneyim yoksa en baştan kullanıp memnun kaldığınız marka var mı🤷♀️ bir de eşimde ben de çok beyazız bebişte hassas bir tene sahip olucak yüksek ihtimalle ona göre önerilerinizi bekliyorum