Emel5805 güldüm gerçekten.lojman çok çok zor.1 senenin sonunda boş ev bulduk ahir gibi.yerli insanlar dışardan gelenleri sevmiyor benim tanıştığım birkaç kadın da inan ki annesinin evinde duruyor burda kocasıyla yasamiyor.esin yanında hiç durmuyor adam arada uyumadan uyumaya eve geliyor en az üç yıl marketin bile olmadığı bir ilçede tek başına duvarlarla konuşurken de bu polyanna hislerinin olmasını diliyorum.hayat sizin sandığınız kadar olmuyor.ben 1 olumlu taraf bile bulamadım elektrik günde defalarca gidip geliyor su pislik içinde akıyor eğitim sağlık sektörü 0 dükkan yok aradığını bulamıyorsun en yakın ile virajlı uçurum kenari yollardan 2.5 saatte gidiyorsun hava hep kış ev fare ve böceklerle dolu bakkaldan da sansliysan kaldıysa 2 katına yiyeceğini alıyorsun :D ama umarım sen güzelleştirirsin yani ne diyim ha bide bunların arasında bı hava almak istersen üzgünüm sadece kapının önüne çıkabiliyorsun