39+0 olduk hala gelen giden yok 😂 yarın doktora gideceğim bakalım nst nasıl çıkacak 😊🤲🏼 sağlıkla kavuşmak nasip olsun bütün annelere inşallah 🤲🏼🤲🏼 Çam ve Sakuraya gidiyorum doktora devlet hastanesi olduğu için normal doğum teşvik fazla inşallah öyle de olur 🤲🏼 ama gebelik şekerinden dolayı bebişin suyu biraz fazla baş çevresi bi tık büyük bu durumu yaşayan var mı yani başı büyük ve normal doğum yapmış olan