Gulsahhhhh Kızlar merhaba . Mayıs ayında doğum yapacağım bebeğe neler almam gerekiyor? Tshirt kazak vs gibi parçaları hangi dönemde almam lazım yardımcı olur musunuz?
Gzddlk Gulsahhhhh canım bende mayısın 2,haftası gibi olacak 0.3 leri zaten hastane çıkışı uzun ve tulum aldım çünkü ilk 1 ay uzun giyiyo vücut ısısı için önemli . 3.6 aylıları kısa kollu zıbınlar kısa kollu tulumlar aldım şort falan aldım 3,4 tane
Selim_Alparslan Gulsahhhhh hastane çıkışı , tulumlar , zıbınlar , şapka , eldiven , çorap , patik , yelek , alt üst takım , battaniye ,,,,
Gulsahhhhh Gzddlk ben zıbın aldım ay ay kimisi kısa atlat gibi kimisi yarım kol kimsi uzun kol kimisi patikli tulum ama hiç tshirt falan almadım
Yesim_dmrcn Nasipse bizimde mayıs bebeği olucak. Kazak vs almadım. Hastane çıkışları tulumlar aldım. Alt üst takımlar aldım 0-3 3-6 olarak geneli. Kısa ve uzun kollu çıtçıtlı badiler aldım. En cok lazım olanlar onlarmış
Yesim_dmrcn Gulsahhhhh yenidoğan 1-2 takım aldım. Çokçabuk büyüyolarmış. Yine de üstünde emanet gibi büyük kıyafet sevmiyorum doğduğunda güzel güzel giyinsin diye fazla almadım 1-2 takım🥰