Kızlar tüp bebek sürecinde tam 12 kilo aldım. Sizler de kilo aldınız mı,, cok ödem var karnım hep şiş. Hamur ve seker tüketmiyorum ona rağmen. Dolabımdakı hiçbir kıyafet olmuyor. Cok canım sıkkın. Her gun yuruyus haftada 2 gun salonda spor yapıyorum kardiyo