gamzeozgr KurabiyeninAnnesi123 hamilesin tebrikler ama ili gün sonra tekrar ver iki katı olmuş olursa en az muhtemelen sağlıklı bir çocuğun var
Zuhalsebu KurabiyeninAnnesi123 benim de böyle çıktı 2.bebeğimde kızımda da 5.günün akşamı 2500 çıkmıştı normal bence 🌼
Booksandcats KurabiyeninAnnesi123 benim 3 gün gecikmeyle 227 çıkmıştı doktorum değer önemli değil artma hızı önemli dedi belki geç döllenme de olmuş olabilir değere değil artma hızına bakın 🙏
gamzeozgr KurabiyeninAnnesi123 benim ilk betam 77ydi ikincisi 369 hiç az falan diyen olmadı sen bence iki gün sonra tekrar yaptır