umrumdadegil amayinedeiyiilerledim pardon ben 3 e bastım ama alttakini 3 sandım bence en iyisi 1 diye yazıldığın ben ondan kullanıyorum farklı marka😂
Serendipity16 amayinedeiyiilerledim mamma olandan aldım ben diğerlerinden daha uzun kullanırız diye düşündüm diğerlerinde bira büyüse durmaz gibi bakalım inşallah memnun kalırım
amayinedeiyiilerledim umrumdadegil evet aklıma gelen başıma geldi. Linkler bu şekilde sıralanmış🥲 demekki 1 numara diyoruz 😅🥲😁🤭
senaall 3 ten aldım ben de henüz kullanmadık 20 haftalık hamileyim bakalım memnun kalırız inşallah memnuniyeti yüksek diye tercih ettim
umrumdadegil amayinedeiyiilerledim hahahah aynrn diğer arkadaşlar da belki aynı şekilde düşünüp öyle katıldılar ankete😂
senaall amayinedeiyiilerledim yaa ona dikkat etmedim ankette de yanlış basmışım o zaman mamma olandan aldım 😂
tugbaa1202 Mamma olandan aldim ben en alttaki model artik kac numara bilmiyorum cok arastirdim en cok o tavsiye edildi bebek hareket ettikce oda sallaniyor bebegin daha cok hosuna gidiyoe kuzenim geldiginde denedik gayet kullanisli
amayinedeiyiilerledim tugbaa1202 evet ya fotoğraf sıralaması karışık olmuş muhtemelen herkes onu tavsiye etmek istedi. Fikriniz için teşekkür ederim 💐🥰
amayinedeiyiilerledim Esra_Omer_21 salıncak almayı düşünmüyorum, parkta sallansın😂 Hem evde o kadar yerimde yok🥲🤗