sevalciftci Kızlar ya üç hafta olucak öksüruğüm geçmiyor doktorlar biseyde yapamıyor hamuelikten dolayı antibiyotik kullanamıyorum ne yaptıysam gecmiuo
Nzlcn_95 sevalciftci keçiboynuzu pekmezi özü kullan canım benımde çok kötü öksürüğüm vardı geçirdi hemen birde doktorum tuz ve karbonat bir çay kaşı suya katarak gargara yap dedi onuda yapmıştım .
Melosunannesii sevalciftci doktor yazdı sonuçta hamile olduğumu da biliyordu sanmıyorum zararı olacağını
Alan_Yeliz sevalciftci tek çare bence arı sütü arı poleni propolist bal bunların hepsi beraber karışım yapıp satiyo güvenilir yerden bulabilirseniz alın mutlaka hemen geciriyo bende yeni kesfettim🥰