Roses ilk hamileliğimde hiç sıkıntım olmadı çok şükür ama şimdi 17+2 günlük hamileyim mide bulantısı başağrısı karınağrısı yaşıyorum o kadar koyuyor ki bide çalişiyorum.şükret haline .hiç kilo almadım daha ama ben kilklu hamile kaldığım için beni de hamile olarak görmüyorlar 😂 ilk gebelikse 22 haftaya kadar bebeği hissetmeyebilirsin doktorlar bjnun normal olduğunu söylüyor 😉