BabyAta sorma benimde başım o taçla dertte. Takmak istemiyorum bunu moda ettiler başımıza sardılar. Bana komik geliyor o kadar acının telaşın içinde birde terlikti taçtı fotoğraftı uğraşmak bana abes geliyor. Çocuklarım sağlıkla doğacak mı, ben iyi olacakmıyım sütüm gelecek mi telaşındayım. Gel gör ki karşı taraf bu konuda çok hevesli, ne kadar sevmediğimi hoşlanmadığımı söylesemde hediye alıp getirmişler içimden hiç gelmiyor giymek takmak. “İyi niyet” adı altında kendi heveslerini yapmaya çalışıyorlar ama benim rahatsız olduğum kısmını atlıyorlar. Doğuran benim hani. Gönülleri olsun diye bi iki kare çekiliriz dedik ama içimden o bile gelmiyor. Çünkü hiç sevmediğim ve yapanlara güldüğüm bir şey. Karşı tarafı severim yanlış anlaşılmasın bu konu için böyle diyorum