meltemmmmm
Bademciklerim şişti zor nefes alıyorum bide her dakika hapşırıyorum çok zorlu bi süreç. Sizler kolay atlatmak için neler yaptınız🤷♀️
Anacsevgidolumelek
Kimse bir sey yazmamis bende su an oyleyim limon ve bal.oneriyorlar cayina limon ve bal ekleyip icebilirmissin c vitaminini arttirip saglikli beslen hamur isi ve sekeri tuketmemeye calis bagisiklik sistemini yavaslatirlar maalesef. Poofff normalde zaten bademciklerim sıkıntılı hamileyken olmasi hem igrenc hem de daha fazla endise verici :(((
Yelizkrc
Bende sabah 6 ya kadar hastanedeydim.bütün etlerim kemiklerim ağrıyo ben hayatımda böyle ağrı çekmedim.gece ağrıdan ağladım artık.hastanede serum takıldı vitamin ve parol bayağı rahatlattı ama hala halsizim.daha başı herhalde burnum daha yeni yeni akmaya başladı.parol için,günde 2 fincan limonlu ballı ıhlamur bolbol da su.
mervemymerve
Geçmiş olsun bende böyle kasım ayında hasta oldum ve 1 ay kadar aynı şekilde devam etti hatam haftam yuksek die doktora gitmemekti. Bir gece acile gitmek zorunda kaldım parol serum taktılar küçük ateşim düştü.sonrasında grip içinde vitamin desteklediler. Tabi antibiyotik kullanmak zorunda bile kaldım. cok ağır bir durum varsa doktora başvurmak en iyisi bünye den bünyeye fark ediyor ben doktorsuz atlatamadım.
Esraesra06
Ben de aynı durumdayım çok kötü oldum boğazım burnum kanıyordu artık doktor antibiyotik verdi kadın doğumcuma sordum kullabilirsin dedi kullanıyorum