Bir kaç ay önce gittiğim de 2000 TL idi ücreti ama kurusu kuruşuna değer çok detaycı ilgili ve güler yüzlü bir hanımefendi ben çok memnun kaldım kesinlikle tavsiye ederim yalnız o anlatırken sadece dinleyip aklınıza. Takılanların sözünü kesmeden onun anlatması bitince sorarsanız çok daha memnun kalırsınız:)