Kızlar tam 2ay önce doğum yaptım kanamam hep normal düzeydeydi ama hiç bitmesi iki gün gelmese üçüncü gün leke leke geliyor basen kan şeklinde de geliyor bu normal mi netten baktım tehlikeli olabilir parça kalmış olabilir yazıyor bilgisi olan yardımcı olabilir mi