Kızlar ben 29.haftalık gebeyim ve memurum hamileliğim riskli olduğu için çok fazla çalışmadım hep heyet raporu verdi doktorum şimdi yine doğuma kadar çalışmamı isteniyor yarın doktora gideceğim şimdi ben 45 gün heyet raporu alabilir miyim yoksa 32ye kadar rapor verip 32den sonra çalışamaz raporu mu verir bana eğer doğum iznim doğum sonrasına aktarılmıcaksa bu benim için çok kötü ücretsize de ayrılamam sizce nasıl alınır rapor