Bebekkk00 ben de çok çektim diş ağrısını. İki tane parol içince anca geçiyordu. Bir de uyuşturan bir sprey vardı, doğumda bile kullanılıyormuş reçetesinde öyle yazıyordu. Ben de diş doktoruna sormuştum kullanabilir miyim diye, bağımlı olmadığın sürece kullanmada sorun yok demişti. Gargara yapınca hafif bir uyuşukluk olur ya hani bu sprey daha da uyuşturuyor. Hiç yoktan iyidir diyip sıkıyordum. Adını bulursam yazarım belki eczaneden temin edersiniz