27kader- bende hiçbir şekilde hakkımı helal etmiyorum hergün bana farkı bir şekilde geliyor artık bunaltıyor mobbingi kaldıramıyorum ama sırf şu doğum psrasini alıp rahat rahat evimde oturmak için bekliyorum ama işte insan tükeniyor dün hastayım diye haftalık iznimi iptal ediyor adama bak ya