Mide bulantılarım biraz azaldı ama bitmedi zaten sürekli ilaç(onyzd) alıyorum yoksa dayanamıyorum. Geçen hafta baş ağrım çok oluyordu dayanamayıp acile falan da gittim ama belki işte yoruluyordum diye bu hafta evdeydim hiç ağrımadı başım. Bende tiroid, demir, balık yağı ve d vitamini alıyorum. Bende ilaçlar ekstra mide ağrısı ve kabızlık yapıyor buna eminim.