Bende 6+4 üm. Henüz hafif bulantım var. 2. Gebeliğim. Kızımda 13. Haftaya kadar bulantı ilacıyla yaşamıştım. Ama asla işe yaramadı ben de. Çok ağlamıştım bu hamilelik değil hastalık resmen diye. Çok şükür şu an yok sanırım erkek 😁 çevremdeki bütün erkek anneleri hafif atlatıyor sanki