Dlntkesn Kızlar merhaba 11 haftalık hamileyim karnımda şişlik var bebek büyüdü onun şişliği olabilir mi bu haftada belli eder mi kendini bilen varmı acaba ? Gaz desem değil ödem olabilir mi
Serendipity16 Dlntkesn o haftalarda bebek çok küçük hemen karın çıkmaz hele ki ilk gebelikse büyük ihtimal gazdır özellikle yemekten sonra karın şişiyor
Serendipity16 Dlntkesn yani afedersiniz insan baya gaz çıkarıyor o anlarda yani benim öyle oluyordu bi de bazen gaz ağrısı oluyordu