Busraaa233- ben de birkaç doktor değiştirdim bazıları çok rahat oluyor bazıları aşırı geriyor, bazıları doğru düzgün ilgilenmiyor, tavsiye üzerine bi muayeneyi de orda yaptırayım diyorum hem hocayı da görmüş oluyorm
Sizin kac haftalık, bu arada frekans meselesi bence ya doktor işi, bazen çok tavsiye ediyorlar ama insan rahat ifade edemeyebiliyor kendini