Busraaa233- Ay benim cinsiyeti öğrenmeme daha çok var ama kızım olursa Duru çok güzel bir isim , karaktere de yansıyacak bir isim 🌸 Sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 🐣
Bebekayik Busraaa233- Evet çok güzel bir isim bende çok beğeniyorum ama çok fazla yaygın olduğu için biraz kararsızım