37+0 dayım 1 aydır nerdeyse burun tıkanıklıgı yaşıyorum geceleri daha berbat ilk gebeliğimde böyle olmamıştı hiç
İlladin kullanıyorum ama sadece geceleri zararı varmı bilmşyırum ama panik atak oldugundan nefes alamamak daha da kmtü etkiliyor atagımı
Rabbim hepimizin yardımcısı olsun bunlarda doğumdan sonra geçecek inşallah 🙏🏻