3 haftadır hastayım arkadaşlar. 5 aylıkta hamileyim . Toparlanamadım bir türlü. Öksürük beni mahvediyor. Ne zaman hastaneye gitsem aynı doktora denk geliyorm birseyin yok deyip tahlil yapmadan gönderiyor. Dün tekrar gittim iyisin biseyin yok deyip antibiyotik yazdı. Kensi doktorumda antibiyotik çok kullanamazsın hangi akla yazdı o ilacı dedi. Bugün yine fenalaştım şansıma başka doktor vardı. Durumu anlattım tahlilini yapmadan iyi olduğunu nasıl anladı dedi hava verdi serum taktı kan aldı. Allah razı olsun toparladı biraz verdikleri kan sonucumda zatüreye yakalanmışım uzun zamandır bunla uğraşıyormusum yarın acilen kendi doktoruma gelmem gerektiğini söyledi. Şimdi ben bu doktoru sikayet etsem kötü mü etmiş olurum . Bu zamana kadar çekmişim bu hastalığı