Mombaby12 6 sene önce doğum yaptım o zaman eşime araştırmada doğum yapmak istemediğimi söyledim çevresi çoğunluk medikarda sezeryan olduklarını söyledi bende arkadaşlarının eşiyle falan görüştüğümde medikarın tel farkı doktorun yanına eşinde giriyo onun dışında pek bi değişikik olmadığını söylenmişlerdi araştırmada ebeye korktuğumu burda yapmak istemediğimi söylediğimde doğumhaneyi gezdirmişlerdi normal doğum yaptım orda doğum başlayana kadar annem yanımdaydı sancım oldukça duşa girdim plates topuyla gösterdikleri hareketleri yapmıştım 2. Gebeliğim gene araştırmaya gidiyorum doktorlar değişti iyisini bulmak lazım izzet beyin özel muanesi var o doktor araştırmadaydı oda iyi bir doktor