Tugcebasak Kızlar yardım edin isim konusunda çok kararsızım 2 isim var aklımızda güneş ve yeda ikisi arasında çok kaldım sizce hangisi ???🤦🏼♀️
Aysehuli Tugcebasak canım ben güneş yıldız gibi isimlerin verilmemesi gerekir diye bi şey duymuştum tabi ne kadar doğru bilemem 😊ama yeda çok hoşmuş çok farklı 😊
Damlalokum Bende ikiz kız bekliyorum 17 haftamız bitti dün öğrendim cinsiyetlerini isim konusunda hiç bir fikrim yok çok kararsızım 😀 Ama bencede tercih gerekirse Yade daha hoş Güneş'e göre