Nurnisanur 3’üde birbirinden kolay geçti, genelde sezaryen olanlar ilk yürüyüş bayaa zor oluyor demişler ama ben kendim kalkıp yürümüştüm hiç sıkıntı yaşamadım. Sezaryen olduğum gece sağa sola dönüp yatabiliyordum. Eve geldim üçüncü gün süpürge yaptım eve. Belki yapısaldır bilmiyorum ama ben hiç zorluk çekmedim çok şükür 🙏🏻