İlk gebeliğimde eşim de ben de korunuyorduk ona rağmen hamile kalmışım ama düşük oldu malesef planlı değildi. Bu ikinci gebeliğimde de isteyerek planlı bir şekilde yaptık ama ben hep hamile kalma fikriyle ilişkiye giriyordum sanırım o da insanı strese sokuyor 4-5 ay kadar denedikten sonra ümidi kesmiştim olmuyor demek ki bi zamanı var diye düşünmeye başlamıştım. O ay hamile kalmışım 🙏 Hamilelik bence önce biraz şans işi sonrasında da beklentiye girmeyip akışına bırakmak