Selam kızlar 38+2yim doğum öncesi agdsmı yaptırmak için kuaföre gittim yaptırdım ve tam kapısından çıkarken ağrıdan duramadım karın taraflarım genital tarafım rahim tarafıma sancı girdi duş aldım ondan sonra biraz rahatladım ama hala rahim tarafımda baskı ağrı var bu agdadan dolayımıdır