3 ay kullandım doktor gerek yok dedi tabi sizin durumunuzu bilemem değerleriniz nasıl olmadı arayıp sorun doktora en iyisi o belki değerleriniz düşük kullanın der belki gerek yok der en iyisi doktoru arayıp sormak sağlıkla kucağınıza alın inşallah❤️❤️