Kızlar merhaba beneği doğduğunda yoğun bakımda kalan var mı ? Benim oğlum kan da enfeksiyon nedeniyle 10 gün kaldı ama topuk kanı orda alınıyor değil mi benim suan aklıma takıldı konusu açıldı da oğlum 1.5 yaşında merak ettim süreç nasıl ilerliyor bilgisi var mı 2 kere alınıyormuş herhalde yoğun bakımda kalan bebeklerinki nasıl oluyor ?