Kızlar bebeğim 40 günlük oldu.3 gündür abartısız devamlı ağlıyor ama öyle böyle ağlamak değil kriz şeklinde artık sesi kısıldı çatallaştı.Karnı tok devamlı emiyor gazını da çıkarıyor hatta muhabbet edince gülüyor kucağa alınca susuyor ama gel gelelim yatağa koyduğum an yada altını açarken bağıra bağıra ağlıyor kafayı yicem oturup onunla bende ağladım niye ağlıyor bu çocuk tecrübeli anneler bi akıl verin delirmek üzereyim