Limonlukekkk Baklava bal börekte yesem ağzımda hep bi acı tat kalıo sakız çiğniyorum sürekli bunun dışında çözüm bulan var mı
Momss13 Limonlukekkk hayir çözüm yok demir tadi geliyor resmen hamilelikten söyliyorlar bir çaresi yok gibi🥲
Hiranurunannesiii Limonlukekkk Bende sakızda buldum tek çözümü. Oda oanlık işte. Ne yesem aynı geçmiyor. Çokgüzel birşey yersin tadı damağımda kaldı dersin ya o yok işte.