Gevrann yahu bu hurafeler beni bezdirdi. Kız bebekte çatlama çok mu oluyomuş?? Bubun dayanağı nedir acayip merak ettim şu an. Ne alakası olabilir nasıl bağdaşabilir aklım ermiyo. Ablamın iki oğlu var ikisinde de deli gibi çatladı. Arkadaşımın kızı var tek bir çatlağı yok. Bebeğin cinsiyeti olmaz. Hurafe bunlar ya.