Ben geçen hafta erken gebelik testi ile öğrendim hamile olduğumu doktora gittim 5 haftalık hamile olduğumu söyledi. Bayram girdiği için kontrole gidemedik ama kasıklarım da regl ağrısı gibi ağrı oluyor kan gelme yok ama tedirgin oluyorum normal mi? Yaşayan var mı?
Bebeği daha ultrasonda göremediğimiz için panik yapıyorum sanırım