Artununannesi hiç ameliyat olmamış gibiydi küçücük bir kesikten yapıyorlar ameliyatı zaten, minik bi bant vardı çıktığında o kadar. Bu kadar küçükken en korkutan şey anestezi oluyor hatta özel anestezi uzmanı hoca bulup muayene ettirmiştik biz bişey olur mu diye, çok şükür sıkıntı yaşamadık aynı gün taburcu oldu, sabaha kadar solunumunu takip ettik eşimle sırayla o kadar. Hiç korkmayın basit bir operasyon kısa sürüyor