Eserbuse Merhaba anneler, size bir sorum olacaktı ben 21 haftaya girdim ama alt karnimda hafif sancı girip çıkıyor ve hareketlilik var , ayrıca lavaboya gitme sürümde artış oldu normalmi aynı sorun yaşayan varmi yardımcı olurmusunuz
Ozgednc Eserbuse Enfeksiyon olabilir.Genelde onun belirtileri bu şekilde. Bebek büyüdüğü içinde olabilir bunun tam nedenini doktor kontrolünde öğrenirsin
Ozgednc Eserbuse her belirti herkesde göstermez bende sadece tahlillerde öğreniyorum mesela. Dediğim gibi muayene olman lazım nedeni öyle belli olur
Mlkmr12 Bende 20 haftalığım, dun aynisi bende oldu korktum ama büyüme agrisiydi sanirim, ertesi gün geçmişti ağrım zaten