XBirmelekannesiii Kızlar doğru düzgün buraya yazamadım bebişim şu anda bir aylık oldu ben 40+2′de kontrole gitmiştim bana bu hafta doğum olmasın cumartesi sezeryan alacaklarını söylediler benim nişanım 2 hafta önceden gelmişti 2 hafta 3 santim açıklığım vardı 3 santim açılıkla gezdim doğumdan 2 gün önce enerji patlaması yaşıyordum bütün evimi temizledim resmen sanki doğumuna olacağını hissetmiiş gibiydim ve en önemlisi doğumdan saatler önce ishal olmuştum lavabodan çıkamıyordum bu da önemli bir detay herkes de olmuyor ama ben doğmuştu 40+4′te tekrar hastaneye gittim hiç sancıım çıkmamıştı artık umudum kalmamıştı normal doğum için yürüyerek eve döndüm eve geldim tekrar temizlik yapma isteğim vardı çünkü cumartesi sezaryana gireceğimi düşünüyordum yemeğimi yaptım çayımı içtim eşimle beraber affedersiniz birliktelik yaşadık eşim gtti uyudu benim de belim ağrıyordu biraz uzanayım öyle duş alırım dedim 10 dakika sonra adet ağrısı gibi ağrı girmeye başladı sancıları takip ettim dakikası daha aza düşünüyordu hastaneye gittim 8 santim açıklığım vardı 12 de dogumhaneye girdim nts’ye bağladılar sancılarımı takip ediyorlardı sancım 100′den aşağı inmiyordu ama çok ağrım vardı yani tarif edilmeyecek bir ağrı saniyede biri geliyordu Ağrı girdikçe alttan muayene ediyorlar tam ağrısı arasında o beni mahvediyordu 2 saat boyunca ıkınmamı beklediler artık saati bile bakamıyordum tam karşımda saat vardı en son saat üçe doğru geliyordu doktor artık ıkınmamı söylüyordu bebeğin kafası aşağıda diyordu ikınrsan hemen çıkacak diyordu tek seferde güçlü bir şekilde ıkındım ve bebişimi gördüm o anda çok değişik bir duyguydu gozlerni gozlerimden hiç ayirmadi yani demem o ki Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın benim doğum hikayemde bu🩷🫶🏻
busraltin XBirmelekannesiii normal doğum abartılacak kadar korkunç muydu sizce 😅 bende 7.ayıma girdim artık yaklaşıyor doğum
Mom89_ XBirmelekannesiii rabbim saglıkla büyütmeyi nasip etsin, ben de çok normal dogum istiyorum inşaAllah nasip olur çok dua ediyorum seseryandan korkuyorum, sancılarımı evde çeketim diyorum birde suyum gelir kan gelir sıkıntı olur diye de korkuyorum hastanede geriliyorum devlet hastanesinde dogum yapmak istiyorum özeller çok pahalı inşaAllah tek nefeste normalde kurtuluruz 🥹🥹
Alparslanmom__ XBirmelekannesiii ya NeguZel öyle pozitif doğumlar okuyunca mutlu oluyorum darısı bana ve tüm hamiş annelere olsun insllah bir avazda doguralim 🙏😊bebeğinizi Allah bağışlasın Allah analı babalı büyütsün bebeğinizi insllah
Alparslanmom__ Mom89_ bende normal doğum istiyorum sezeryandan çok korkuyorum Allah bize de böyle güzel doğumlar nasip etsin inşallah siz kaç haftaliksnz?
XBirmelekannesiii Mom89_ sancıları evde cekseniz hiç birşey olmaz sağlıkla kucağıniza alrsnz insallah
Elff0 XBirmelekannesiii Allah bağışlasın bu arada bende 38+2yim hem ağrım var arada sancı vuruyor ve ishalim doğum belirtisi olabilir mi
nurcan05 Benim o kadar kötüydü ilk oldu çok zor oldu sizin inşallah kolay güzel doğumlarınız olsun kızlar Rabbim herkesin yardımcısı olsun ama hastane ve doktorlarda çok önemli benimkiler insan değildi gerçekten bence onun etkiside kötü oldu zor oldu o yüzden
38songul Ay benim ilk doğumum da çok zor olmuştu yerleri tırmaladım resmen ilk evde suyum gittiği için gittim direkt hastaneye ,ama geç mi gidilmeli ,evde ağrıyı biraz çekmeli miydim diye düşünüyorum çünkü hastanede çok çok zor oldu
XBirmelekannesiii 38songul ben ağrıma evde çektiğim için hastanede fazla zorlanmadım sadece 2 saat benim için çok zordu
38songul XBirmelekannesiii bende biraz evde çekmeyi düşünüyorum inşallah Rabbim yardım etsin hepimize