zehrayarencandemir bende okonuda çok kargaşa yaşadım , kendisi düştü 12 gün leke leke geldi sonlarda , annem. Özür dedi diyanet farklı farklı yazdı, alo fetva hattını arayıp sorun derim , tam hatırlamak la birlikte bir gün hafta yada kalp atışına göre yorumluyorlar. Benimki boş gebelikti oyuzden lohusa sayilmiyormusum mesela , ama sizde bebek oluştuysa ona göre fetvası değişiyor