Kızlar 8 haftalık hamileyim 1 hafta önce kanama şikayetiyle acile gitmiştim doktor progestanla proluton iğne vermişti onları kullanarak 1 haftadır sadece kahverengi lekeye dönmüştü dün akşam hafif karın ağrısıyla bir den kanama başladı çamaşırımı değiştirirken de avuç içi kadar parça düştü ben bebeği düşürdüm sandım ağlaya ağlaya sabahı bekledim bir de boş gebelik geçirmiştim psikolojim kaldıramaz diye sabahı bekledim acile gitmek için sabah da bulantılarım devam ettiği için korktum bana zarar veriyor sanırım diye acile gittik eşimle ben parça kaldı demesini beklerken bir baktım bebek orda kalp atışı da var doktora düşen parçayı sordum o da kan birikmiştir normal dedi yine progestan yazdı evde biz bebeğim daha var sürekli yatıyorum ama bu kanama bir türlü tam bitmiyor başına böyle bir olay gelip hamileliği devam eden var mı sürekli korku içinde mi bekliycem kanama da hala devam ediyor ama dün gece avuç avuç geliyordu şu an leke gibi devam ediyor